۱۰ فروردین ۱۳۹۹
سلامت و درمان مجله تخصصی ایران دخت

اصل بیست هفتم و بیست هشتم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل بیست هفتم و بیست هشتم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل بیست هفتم و بیست هشتم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل بیست و هفتم ( ۲۷ ) : به

با رنگ آمیزی به بهبود خواب خود کمک کنید :

 اطمینان حاصل کنید که اتاق خوابتان محیط مناسب برای خوابیدن است .

در و دیوار آن را رنگ بزنید و از رنگ ها و اشکالی استفاده کنید که استراحتو آرامش

را القا کند .

در واقع ، رنگ درمان یا نور درمانی حیطه ی علمی رو به رشدی است که ثابت کرده برخی

رنگ ها مشخص باعث واکنش‌های هورمونی در انسان می شود .

به عنوان مثال ، رنگ آبی باعث آرامش خونسردی و استراحت می شود . رنگ آبی کمک می کند ذهن وارد حالت ژرف اندیشی شود .

هنگام ایجاد تغییر در اتاق خوابتان از این رنگ ها استفاده کنید . از رنگ قرمز که محرک اشتهاست و رنگ نارنجی که تداعی کننده حال و هوای معاشرت یا جشن و سرور است ، اجتناب کنید .

 اصل بیست و هشتم ( ۲۸ ) :

 برنامه ای برای خواب در نظر بگیرید :

 نیچه گفته است : خواب شباهتی به هنر ندارد که مجبور باشیم برای آن تمام روز بیدار باشیم .

به بیان ، دیگر خواب چیزی است که چه بسا بسیاری از ما مجبور باشیم برای آن تلاش کنیم !

برای اینکه کارتون راحت شود ، برنامه منظم برای خوابتان ترتیب دهید . با این کار هم به ذهن و هم به جسم تان علامت می دهید که وقت خواب نزدیک است .

برنامه ی منظم شما باید شامل فعالیت ها ، و مناظر و اصواتی حساب شده باشد که به شما آرامش ببخشد . به موسیقی گوش دهید ، شمع روشن کنید ، چیزی بخوانید تا خسته شوید ، نفس های عمیق بکشید .

برنامه ی خوابتان شامل هرچه که هست ، هر شب ، حتی تا آخر هفته ها ، طبق آن عمل کنید .

اصل بیست هفتم و بیست هشتم از اصولی برای افزایش طول عمر اصول افزایش طول عمر اصول افزایش طول عمر

نوشته های مرتبط

اصل نهم و دهم از اصولی برای افزایش طول عمر

هادی گراوندی

آنتوساینوساید-آ

هادی گراوندی

با هر موقعیت چه مدل کیف مناسبی بی اندازیم ؟

صدیقه مخلوق پور