۱۰ فروردین ۱۳۹۹
سلامت و درمان مجله تخصصی ایران دخت

اصل سی یکم و سی دوم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل سی یکم و سی دوم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل سی یکم و سی دوم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل سی و یکم ( ۳۱ ) : به

 از این دنده به آن دنده نغلتید :

سی . اس . ‏‏لوئیس گفته است :

خیلی کارها ، مثل دوست داشتن ، تلاش برای خوابیدن یا مورد خوش‌ رفتاری قرار گرفتن ،

زمانی بدتر می شوند که به زور بخواهیم آن را امتحان کنیم .

 در واقع ، اینکه خود را برای خوابیدن تحت فشار قرار دهید ، تقریباً بی فایده است .

چون مجبور می شوید ساعت ها به ترک سقف خیره شوید .

 اگر در عرض ۳۰ دقیقه خواب‌ تان نبرد ، از این کار دست بردارید ، بهتر است یک ساعت بعد  را به جای اینکه روی تخت دراز بکشید ، کاری انجام دهید که خسته تان بکند .

 اصل سی و دوم ( ۳۲ ) :

 اگر به اختلال خوابیدن دچارید ، به نزد پزشک بروید :

طبق  آمار موسسه ملی اختلالات عصبی سکته مغزی ، سالانه در حدود ۴۰ میلیون نفر

از اختلال دراز مدت بی خوابی مزمن رنج می برند .

 اگر مشکل خوابیدن تان جدی و ادامه دار است ، به متخصص مراجعه کنید . شاید به یکی از بیش از ۷۰ اختلال خواب مبتلا هستید که شامل آپنیا ( کم آوردن نفس هنگام خواب که نشانه اش خروپف است ) ، بی خوابی و خوابگردی است .

علاوه بر مراجعه به پزشک ، به درمانگاه خواب مراجعه کنید ؛

شاید بتوانید در تحقیق درباره اختلالات خواب مشارکت کنید و این کار را برای تان رایگان یا با تخفیف انجام دهند .

علاوه بر مراجعه به پزشک ، به درمانگاه خواب مراجعه کنید ؛ شاید بتوانید در تحقیق درباره اختلالات خواب مشارکت کنید و این کار را برای تان رایگان یا با تخفیف انجام دهند .علاوه بر مراجعه به پزشک ، به درمانگاه خواب مراجعه کنید ؛ شاید بتوانید در تحقیق درباره اختلالات خواب مشارکت کنید و این کار را برای تان رایگان یا با تخفیف انجام دهند .
اصل سی یکم و سی دوم از اصولی برای افزایش طول عمر

نوشته های مرتبط

فیشیال چیست و چه تعداد جلسات برای انجام آن نیاز است؟؟؟

فائزه بهرامی کیان

مزایای ترک سیگار چیست؟

هادی گراوندی

درمان خانگی آنفولانزای فصلی

صدیقه مخلوق پور