۳۱ فروردین ۱۴۰۳
سلامت و درمان مجله ایران دخت

واکنش در مقابل آشفتگی درونی در زندگی زناشویی

واکنش در مقابل آشفتگی درونی در زندگی زناشویی

واکنش در مقابل آشفتگی درونی در زندگی زناشویی ، 

واکنش در مقابل آشفتگی درونی در زندگی زناشویی:

رفتارهای ما در زندگی زناشویی باید همراه با آگاهی و مدیریت شده باشه تا بتونیم در آرامش همراه با عشق با همسرمون زندگی کنیم. مردان و زنان دو گروه متفاوت از هم در رفتارها و عکس العمل ها و ویژگی های روحی و فکری هستن که اگر ویژگی های متفاوت هم رو درک کنن و بشناسن، میتونن در مواقعی که احتیاج هست به جای متشنج کردن جو زندگی زناشویی شون، با رفتار درست و در آرامش موضوع رو حل کنن و مشکلی هم پیش نیاد. موضوعی که میخوایم در این مطلب راجع بهش صحبت کنیم، اینه که در چه زمانی برای زوجین ناراحتی پیش میاد و بحث ها بالا میگیره و راه مقابله با این وضعیت چیه.

اصل ۷۹ و ۸۰ از اصولی برای افزایش طول عمر

طبع عاشقانه زنان:

در زندگی زناشویی آقایون باید بدونن که خانوم ها زمانی احساس آرامش می کنن که حس کنن خودشون رو تسلیم کسی کردن که قابل اعتماده و میشه بهش تکیه کرد و اون کس میتونه ازش حمایت کنه و بهش اهمیت بده. این نیاز درونی و واقعی یه زنه. وقتی که این احتیاج خانوم از طرف همسرش برآورده بشه، میتونه اون روح لطیف و عاشقش رو رو کنه و همونطور که طبیعتش اینطور ساخته شده محبت کنه و عشق بورزه.

اصل ۱۸۴ و ۱۸۵ از اصولی برای افزایش طول عمر

 

واکنش در مقابل آشفتگی درونی در زندگی زناشویی

 

رفتار مردانه در بعضی خانوم ها ناشی از چیست؟

از اونجا که زن نیاز به کمک رو در زندگی زناشویی قابل پذیرش نمیدونه، نا آگاهانه اون رو جایگزین نیاز دروغین میکنه. این جایگزینی در اون احساسی رو به وجود میاره که به نیاز دیگران اهمیت بده. اون احساس می کنه که خوشبختیش به جای ارضا نیازهای خودش، در گرو رضایت دیگرانه و به همین دلیل، اون تبدیل به مردی مسئول و اهمیت دهنده میشه. دقیقا همون چیزی که خودش نیاز داشت.

اصل ۱۳۵ و ۱۳۶ از اصولی برای افزایش طول عمر

 

واکنش در مقابل آشفتگی درونی در زندگی زناشویی

 

دلایل آشفتگی درونی در زندگی زناشویی زوجین:

وقتی مردی توانایی حمایت رو چه در شرایط عادی و یا چه در فشار روحی نداره، از درون برآشفته میشه. زمانی که احساس میکنه لطمه دیده و یا جراحت و آزردگی داره در خودش فرو میره و ضعیف و بی توجه میشه. همینجاست که زن احساس عدم حمایت و توجه میکنه و درون او هم برآشفته میشه. وقتی که زن مرکزیت خودش رو از دست میده این نکته خیلی مهم پیش میاد که سختگیر و خود رای و غیر قابل اعتماد میشه. وقتی که زنی بیش از حد احساس مسئولیت خودش رو بالا میبره، مرد به جای انتقاد از اون، باید بدونه که همسرش نیاز به کمک داره تا به احساسات زنانه خودش برگرده.

اصل ۱۵۲ و ۱۵۳ از اصولی برای افزایش طول عمر

 

 

وظیفه ما در قبال آشفتگی ها در زندگی زناشویی:

حالا که این نکته رو میدونیم، باید سعی کنیم در زندگی روزمره و قبل از این که مساله ای پیش بیاد، با آگاهی کامل و قبل از اینکه انتظار تغییر طرف مقابل رو داشته باشیم، خودمون رو تغییر بدیم. زمانی که درونمون آشفته میشه، این وطیفه ماست که خودمون رو از اون رها کنیم. در این صورت بهترین نتیجه رشد رو در رابطه با همه اطرافیان و مخصوصا همسرمون و حتی قدرتی بالاتر یعنی خداوند خواهیم داشت. این موضوع باعث میشه که
نه تنها خودمون احساس دوست داشتن بیشتری میکنیم که برای مخاطبمون هم دوست داشتنی تر میشیم. در حالیکه مرد بدجنس و بی توجه میشه، زن هم جایی برای خود رایی و غیر قابل اعتماد بودن پیدا می کنه.

اصل ۱۳۳ و ۱۳۴ از اصولی برای افزایش طول عمر

  

 

برای دیدن :

ایران دخت 

 

نوشته های مرتبط

کفش کانورس آل استار از کجا اومد؟؟؟

مدیر محتوا

اصل ۸۳ و ۸۴ از اصولی برای افزایش طول عمر

هادی گراوندی

چگونه از شر چاقی خالص شویم؟

هادی گراوندی

ارسال دیدگاه

15 + هجده =