۹ فروردین ۱۴۰۳
مجله ایران دخت معرفی مواد آرایشی بهداشتی

لاک لب چیست

لاک لب مناسب ، مزایای استفاده از لاک لب ، استفاده از لاک لب ، حجم دهنده لاک لب ، مرهم یا لاک لب چیست ، همه چیز درباره لاک لب

لاک لب چیست ، لاک لب مناسب ، مزایای استفاده از لاک لب ، استفاده از لاک لب ، حجم دهنده لاک لب ، مرهم یا لاک لب چیست ، همه چیز درباره لاک لب 

لاک لب چیست؟ :

لاک لب، مدادی رنگی است که ماندگاری بالایی دارد و می تواند ساعت ها روی لب ها باقی بماند. رنگدانه های داخل لاک لب نشان می دهد که این محصول برای پوشش دهی لب ها در رنگ های مختلفی طراحی و تولید شده اند. در ادامه همین پست به طور مختصر به چند تفاوت رژ لب با لاک لب خواهیم پرداخت.

تفاوت رژ لب با لاک لب :

ماندگاری بالا :

به دلیل ماندگاری طولانی مدت این محصول، خوشبختانه این لاک، پس از نوشیدن و آشامیدن پاک نمی شود و یا دور لب ها باقی نمی ماند. به همین منظور لازم نیست دائما اطراف لب های تان را تمیز کنید که مبادا رژ لب نامرتب شده باشد و ظاهری نامناسب ایجاد کند.

ظاهری طبیعی :

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم لاک لب در رنگ های مختلف تولید می شود. می توانید با توجه به سلیقه خودتان از رنگ های تیره تا روشن را انتخاب کنید. بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که تناسب بیشتری با رنگ پوست تان داشته باشد. برخلاف رژ لب که معمولاْ جلوه ای طبیعی ندارد،  لاک لب ظاهری کاملاْ طبیعی به شما می دهد.

عدم انتقال رنگ به دندان ها :

بیشتر بانوان از انتقال رنگ به دندان های شان معترض و شاکی هستند، اما لاک لب این مشکل را برطرف کرده است و دیگر لازم نیست خانم ها نگران لک شدن دندان های شان باشند. خوشبختانه لاک لب نه روی دندان ها و نه اطراف لب ها، اثر نمی گذارد.

طعم لاک لب :

یکی دیگر از تفاوت های رژ لب با لاک لب در طعم آن است. رژ لب ها به این دلیل  این که معمولاْ از انواع روغن ها و موم ها تهیه می شود طعم مناسبی ندارد. و معمولاْ تلخ مزه هستند. اما لاک لب بدون مزه است و می توانید بدون این که طعم تلخ مواد مصنوعی آن شما را اذیت کند، از آن استفاده کنید.

 

برای دیدن :

رنگ لب (Lip Tint) و هر آنچه که بخواهید در مورد آن بدانید

رژ لب مناسب پوست گندمی و سبزه چه رنگی است

ترفندهای ماندگار کردن رژ لب

نقد و بررسی تثبیت کننده رژ لب آرت دکو ARTDECO Magic Fix

بررسی رژ لب مایع نیکس مدل  Soft Matte، کلیک کنید.

ایرانـدخت 

نوشته های مرتبط

مضرات استفاده از صابون برای شست و شوی پوست

مدیر محتوا

خواص و مضرات آشواگاندا (بوزیدان)

هادی گراوندی

آلومینیوم هیدروکساید ( ALUMINUMHYDROXID )

هادی گراوندی

ارسال دیدگاه

هفده + 6 =