۱۰ فروردین ۱۴۰۳
پوشاک و مد مجله ایران دخت

پوشش های مناسب افراد چاق چیست؟

پوشش های مناسب افراد چاق چیست؟ ، لباس افراد چاق چیست؟ ، لباس مناسب افراد چاق ، پوشش های مناسب افراد چاق چیست؟ ، استایل چاق ، لباس استایل چاق ، لباس برای افراد چاق ،

پوشش های مناسب افراد چاق چیست؟ ، لباس افراد چاق چیست؟ ، لباس مناسب افراد چاق ، پوشش های مناسب افراد چاق چیست؟ ، استایل چاق ، لباس استایل چاق ، لباس برای افراد چاق ، لباس افراد چاق چیست؟ ، لباس مناسب افراد چاق ، پوشش های مناسب افراد چاق چیست؟ ، استایل چاق ، لباس استایل چاق ، لباس برای افراد چاق ، لباس افراد چاق چیست؟ ، لباس مناسب افراد چاق ، استایل چاق ، لباس استایل چاق

 

پوشش های مناسب افراد چاق چیست؟

بسیاری از افراد به هنگام حضور در مهمانی ها و مناسب تا دغدغه ی داشتن اندامی مناسب برای پوشیدن لباسی زیبا را دارند. جدای از تاثیر ورزش و تغذیه ی مناسب در بهبود بخشیدن اندام این افراد، می توانند با انتخاب لباسی مناسب برآمدگی های اضافی بدنشان را بپوشانند و لاغر تر و متناسب تر به نظر برسند. به طور کلی برای انتخاب لباس برای افراد چاق به چند فاکتور سایز(اندازه) ، جنس، رنگ، طرح و … توجه کرد.

پوشش های مناسب افراد چاق چیست؟ ، لباس افراد چاق چیست؟ ، لباس مناسب افراد چاق ، پوشش های مناسب افراد چاق چیست؟ ، استایل چاق ، لباس استایل چاق ، لباس برای افراد چاق ،

لباس سایز مناسب بپوشید: پوشش های مناسب افراد چاق

به هیچ عنوان لباس گشاد و بسیار آزاد نپوشید. در موارد زیادی چنین افرادی بر این باورند که با کمک پوشش های گشاد و بلند حتی بزرگتر از اندازه (سایز) خود می توانند اندام شان را بپوشانند و کمی لاغر تر به نظر برسند.

اما این رفتار حتی موجب می شود فرد چاق تر از آنچه که است به نظر برسد. بنابراین بهتر است لباس هایی خریداری کنید که برش دار و خوش دوخت باشند تا بخش های مختلف بدن تان را با ایجاد خطای دید بپوشانند. علاوه بر این لباس های تنگ هم باعث می شود که احساس راحتی نداشته و بخش های برجسته و چاق هم به طور نامطلوبی مشخص شود.

علاوه بر این به طور کلی پوشیدن لباس هایی که دارای یک لایه اضافی مانند جلیقه هستند همچنین پلیورهای پشمی کلفت و حجیم را فراموش کنید، که به صلاح شما نیست.

شلوار راسته ی سایز خودتان و یا شلوار دمپا بپوشید:

پوشش های مناسب افراد چاق

انتخابی که در همه ی زمان ها به داد شما می رسد انتخاب شلوار دم پا می باشد. مهمترین نکته در انتخاب آنها طول آنها است. اگر آنها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید کشیده بودن آنها شما را چند سانتی بلند تر و حداقل پنج کیلو سبک تر نشان می دهد. شلوار راسته و کاملا بلند هم یکی از انتخاب های مناسب برای شما می باشد.

شلوار خود را هنگام پوشیدن در ناحیه کمر و نه خیلی بالا و نه خیلی پایین نگه دارید . بهتر است شلوارتان خط اتو نیز داشته باشد. جنس شلوارتان برخلاف لباس شما باید محکم با بافتی منسجم و انعطاف پذیر باشد زیرا این جنس شلوار سبب تخت نشان دادن شکم و یک دست و صاف نشان دادن ران ها می شود .

شما باید هیچ گاه پارچه های نرم و لطیف را برای جنس شلوارتان انتخاب نکنید. از پوشیدن شلوار جذب و اسکینی با بافت ضخیم اجتناب کنید، این ساختار سبب برجسته تر شدن قسمت های اضافی بدنتان می شود.

رنگ های تیره و با طرح مناسب بپوشید:

برای اینکه فرم بدنتان زیباتر به نظر برسد و اضافه وزنتان زیاد نشان داده نشود لباس هایی به رنگ روشن مانند سفید، زرد لیمویی، آبی روشن، صورتی و … انتخاب نکنید زیرا لباس هایی با این رنگ ها سبب نشان دادن شکل واقعی اندام و برجسته تر نشان دادنشان میشوند و برای اینکه شکل واقعی بدنتان را پنهان کنید لباس هایی با رنگ های تیره مانند مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و… بپوشید. بهتر است از رنگ های سایه روشن دار هم پرهیز کنید.

پارچه های رنگارنگ در چاق تر کردن موثر است و سعی کنید پارچه هایی به صورت تک رنگ و ساده انتخاب کنید. پوشیدن یک لباس یک دست شما را بلندتر و کشیده تر و در نتیجه لاغر تر نشان خواهد داد اما انتخاب لباس های شلوغ با تنوع رنگی زیاد بلندی قدتان را پنهان می کند و شما چاق تر به نظر می آیید.

اگر مایل به انتخاب پارچه ی طرحدار برای لباستان می باشید بهترین انتخاب برای شما پارچه های با خطوط عمودی ظریف هستند که سبب ایجاد خطای دید در افراد و کشیده تر نشان دادن اندام شما می باشد . همچنین می توانید مدل های دارای گل های کوچک، اشکال هندسی ریز و چهار خانه های ظریف را انتخاب کنید.

پوشش های مناسب افراد چاق

جنس مناسب (پارچه های ظریف) برای لباستان انتخاب کنید: پوشش های مناسب افراد چاق

پارچه های سفت و خشک ناخواسته بر خطوط بدن شما می افزایند در حالی که جنس هایی که نرم و لطیف هستند روی بدن می نشینند و کمتر اضافه موجود در قسمت های مختلف بدن را نشان می دهند.

جنس پارچه ای که شما برای لباس هایتان در نظر می گیرید باید ظریف و لطیف مثل پارچه حریر باشد تا شما با پوشیدن آن لباس لاغر تر به نظر برسید. هرگز به سراغ پارچه هایی دارای تار و پود برجسته و بافت درشت نروید.

ویژگی های تیپ اسپرت برای افراد دارای اضافه وزن: پوشش های مناسب افراد چاق

در انتخاب لباس اسپرت به سراغ لباس های خیلی گشاد نروید. لباسی انتخاب کنید که برش های عمودی داشته و شما را کشیده نشان دهد.  شلوارهای خیلی گشاد به تن شما کاملا آویزان بوده و نمای خوبی ندارد، علاوه بر این، سایز شما را بزرگ تر از حد معمول نشان می دهد. سعی کنید در تیپ اسپرت از رنگ های ساده استفاده کنید. برای افراد دارای اضافه وزن کفش بند دار مناسب نیست.

نکات قابل توجه:

پوشش های مناسب افراد چاق

پوشش های مناسب افراد چاق

• کفش پاشنه بلند بپوشید:

کسانی که دارای ساق پاهای چاقی می باشند بهتر است که از کفش های پاشنه بلند استفاده کنند تا چاقی پای خود را پنهان کنند.

• دامن بلند بپوشد، کوتاه و کلوش هرگز:

اگر پاهای چاقی دارید بهتر است که از دامن های کوتاه استفاده نکنید چون که اندام شما را پهن تر و درشت تر نشان می دهند. بهتر است که از دامن های کلوش و برش دار هم استفاده نکنید.

• لباس هایی با فرم ساعت شنی بپوشید:

این مدل لباس ها کمرتان را باریک تر از سایر اندام تان نشان می دهد و به همین دلیل 

لاغرتر به نظر می رسید. اگر لباس شما مدل ساعت شنی ندارد برای اینکه مدل

ساعت شنی در لباس تان تداعی کنید یک کمربند ظریف به لباس تان ببندید. 

با پوشیدن این مدل لباس دوستان تان فکر می کنند که وزن تان کاهش یافته است.

• پیراهن بلند و برش دار بپوشید:

بهتر است که پیراهن های، یکسره بلند و تک رنگ و یا همراه با برش را انتخاب کنید. این لباس ها بسیار بهتر از پوشیدن کت و دامن و حتی کت و شلوار است زیرا این لباس ها به دلیل پنهان کردن شکم و اندام های چاق افراد را لاغرتر نشان می دهد.

علاوه بر این سعی کنید پیراهن های کمر دار را انتخاب کنید. دقت کنید که خط کمر این لباس ها بالاتر از کمر نباشد، در غیر اینصورت باعث می شود بالاتنه شما کوتاه تر و در نتیجه چاق تر نشان داده شود. پیراهن بلند تر و انداختن آن روی شکم، باعث کوچک تر نشان دادن شکم و پهلو می شود.

•خطوط افقی و ژاکت شل، نه:

ژاکت های شل و آویزان، سایز شما را بزرگ تر نشان می دهد.از ژاکت های با خطوط برجسته و افقی استفاده نکنید.

• اکسسوری و زیور آلات ظریف استفاده کنید:

در انتخاب گردنبند و گوشواره ، مدل های بلند و بسیار ظریف را انتخاب کنید و از دستمال گردن های

بلند و ظریف استفاده نمایید و آن را مانند شال گردن بدون پیچاندن دور گردن تان از ۲

طرف رها کنید.

دسته های بلند شال با ایجاد خطای دید بالاتنه شما را بلندتر و لاغرتر نشان خواهد داد.

برای دیدن :

ایران دخت

 

نوشته های مرتبط

خواص و مضرات گوجه فرنگی

فاطمه میرزایی

اصل ۲۳ و ۲۴ از اصولی برای افزایش طول عمر

هادی گراوندی

چه کسانی نباید شیر بخورند ؟؟؟

مدیر محتوا

ارسال دیدگاه

12 − یک =