۱۴ تیر ۱۴۰۱
سلامت و درمان مجله تخصصی زیبایی و سلامت

اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید

 اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید ، بهترین میوه  ها برای سلامتی قلب ، سلامتی قلب ، درمان بیماری قلب ، اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید ، بهترین میوه  ها برای سلامتی قلب ، سلامتی قلب ، درمان بیماری قلب  ، اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید کاهش کلسترول  ، کاهش کلسترول  غذا برای سلامتی قلب ، غذا برای سلامتی قلب ، غذا برای سلامتی قلب ، غذا برای سلامتی قلب ، 

برای سلامت قلب این غذاها را بخورید:

بیماری های  قلبی شوخی ندارد. همانطور که همه میدانیم پیشگیری بهتر از درمان است. آیا می دانید بعضی از غذاها و میوه ها می توانید سلامت قلب و عروق خود را بهبود ببخشید؟ تحقیقات نشان داده شما می توانید از این طریق فشار خون بالا، کلسترول بالا، چاقی، دیابت و گرفتگی عروق را رفع کنید.

پرتقال:

پرتقال یک منبع از  ویتامین C، فیبر و مواد مغذی می باشد. نیازی به گفتن این مسئله نیست که پرتقال باعث تشنگی شما خواهد شد. و این به خاطر لطف مقادیر بالای پکتین، می باشد که به جذب کلسترول غذایی که می خورید کمک می کند. محتوای پتاسیم آن همچنین باعث کاهش فشار خون ، خنثی سازی پروتئین ها و دفع سدیم می شود.

 

 اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید ، بهترین میوه  ها برای سلامتی قلب ، سلامتی قلب ، درمان بیماری قلب

آشنایی با خواص و مضرات پرتقال

کلم پیچ:

کلم پیچ کمی به  سختی پیدا می شود،  به هر حال، این ماده پر از مواد مغذی است که به حفظ شکل قلب شما کمک می کند. کلم پیچ در خود، فیبر ، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب امگا ۳ را دارد و بلکه کالری و چربی کمی نیز دارد.

 اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید ، بهترین میوه  ها برای سلامتی قلب ، سلامتی قلب ، درمان بیماری قلب

 

سیر:

باید بدانید که سیر غیر از دفع سموم بدن دارای خواص بسیاری برای تقویت قلب است. این ادویه خوشمزه در ایجاد طعم خوب غذای شما عالی است. جدا از آن ، سطح پلاک شریانی و فشار خون شما را نیز کاهش می دهد. اگر طعم آن را دوست ندارید، به شکل قرص نیز وجود دارد.

 اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید ، بهترین میوه  ها برای سلامتی قلب ، سلامتی قلب ، درمان بیماری قلب

با خواص شگفت انگیز سیر آشنا شوید

 

عدس:

عدس غذای شما را بسیار خوشمزه تر و مقوی تر می کند! طبق تحقیقات، رژیم غذایی غنی از حبوبات از بیماری های قلبی و سکته جلوگیری می کند. همچنین سرشار از پتاسیم، منیزیم و پروتئین هستند. آیا می دانید آنها سطح کلسترول ، فشار خون و تجمع پلاک را کاهش می دهند؟

 اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید ، بهترین میوه  ها برای سلامتی قلب ، سلامتی قلب ، درمان بیماری قلب

خواص باور نکردنی عدس

بادام:

بادام بسیار خوشمزه است! از این مهم تر این است که  بادام بسیاری از مواد مغذی سالم را ارائه می دهد که سلامت قلب شما را بهبود می بخشد و حتی حافظه شما را تقویت می کند. یک مشت بادام باعث کاهش کلسترول و جلوگیری از جذب LDL می شود. در کل ، از احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند.

 اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید ، بهترین میوه  ها برای سلامتی قلب ، سلامتی قلب ، درمان بیماری قلب

انار:

انار به خوبی روی اسموتی، لرزش و سالاد قرار می گیرد. آیا می دانید همراه آنتی اکسیدان هایی است که از بیماری های قلبی و اکسیداسیون پلاک جلوگیری می کند؟ همچنین از سکته مغزی، سرطان پروستات، دیابت و آلزایمر جلوگیری می کند. فراموش نکنیم که برای کبد، دندان، پوست و مفاصل نیز مفید خواهد بود.

 اگر می خواهید قلب شما سالم باشد این غذاها را بخورید ، بهترین میوه  ها برای سلامتی قلب ، سلامتی قلب ، درمان بیماری قلب

خواص های باورنکردنی انار

 

چغندر:

چغندر پر از مواد معدنی، آنتی اکسیدان و مواد معدنی است. این چیزهای رنگارنگ و ترد باعث کاهش سطح هموسیستئین و خطر بیماری های قلبی می شود. آنها همچنین در تقویت اعضای دیگر بدن و جلوگیری از سرطان مهارت دارند! ما به شدت توصیه می کنیم آنها را به سالاد خود اضافه کنید.

فواید باور نکردنی لبو برای سلامت و بدن

زردچوبه:

اگر قبلاً به باشگاه هواداران زردچوبه نپیوسته اید، اکنون زمان انجام این کار فرا رسیده است! این ادویه نه تنها غذای شما را خوشمزه می کند، بلکه جلوی بزرگ شدن قلب را می گیرد و از چاقی، فشار خون، اختلال عملکرد رگ های خونی و بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

خواص و فواید صابون زردچوبه

سیب:

سیب میوه فوق العاده می باشد دارای مقدار زیادی مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان است. این همه خاصیت با هم کاری می کنند تا خطر بیماری قلبی و فشار خون را کاهش دهند.

خواص درمانی سیب

 

بادمجان:

بادمجان  پر از مواد معدنی، فلاونوئیدها، آنتی اکسیدان ها و ویتامین می باشد.  بادمجان خوش طعم  و به بهبود گردش خون، کاهش کلسترول، کاهش خطر بیماری های قلبی و جلوگیری از لخته شدن خون کمک می کند. علاوه بر این، برای مغز و سلول های شما نیز بسیار مفید است.

آشنایی با خواص بادمجان

کلم بروکلی:

کلم بروکلی برای قلب بسیار مفید است. کلم بروکلی به کاهش سطح کلسترول و تقویت رگ های خونی کمک می کند. کلم بروکلی همراه با سولفورافان است که دارای خواص ضد التهابی است و می تواند با مشکلات قند خون مقابله کند.

سبزیجاتی که سرشار از آهن هستند

هویج:

هویج نه تنها خوشمزه است، بلکه برای سلامتی قلب معجزه می کند. هویج مقدار زیادی کاروتنوئید دارد، یک آنتی اکسیدان است که خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد و با رادیکال های آزاد مبارزه می کند. هویج همچنین دارای ویتامین ها و مواد مغذی است که با سرطان مبارزه می کنند، سیستم عصبی و سلامت استخوان را تقویت می کنند و بیماری های قلبی را دفع می کنند.

نخود:

یک خبر خوب! نخود غنی از بسیاری از مواد مغذی مانند فیبر ، پتاسیم ، ویتامین C و ویتامین B6 است. این مواد همه با هم همکاری می کنند تا خطر کلسترول و بیماری های قلبی را کاهش دهند.

آشنایی با خواص و مضرات نخود

قهوه:

قهوه برای قلب شما مفید است. آیا می دانید نوشیدن متوسط آن خطر سکته، نارسایی قلبی و بیماری عروق کرونر قلب را کاهش می دهد؟

قهوه ،نوشیدنی مفید برای بدن

انجیر:

اگر نظر ما را بخواهید، به شما خواهیم گفت که انجیر به شدت برای سلامتی قلب مفید است. انجیر مانند خرما و کشمش برای قلب شما بسیار مناسب است. این میوه ها پر از کلسیم و فیبر هستند، که به تقویت قلب و سلامتی شما کمک می کند و اثرات بیماری قلبی را معکوس می کند!

 

خواص و مضرات انجیر

دانه های کتان:

دانه های کتان پر از اسیدهای چرب امگا ۳ است. اگر می خواهید از نوع خوب چربی ها در بدن داشته باشید باید آنها را به غذایی که می خورید اضافه کنید. یک قاشق غذاخوری دانه کتان به بدن شما مواد مغذی، مانند آنتی اکسیدان و استروژن می دهد. وقتی به شما می گوییم قلب شما قدر آن را می داند به ما اعتماد کنید!

دانه کتان برای من چه خواص و مضراتی دارد؟

امگا۳ و خواص آن برای سلامت پوست و مو

گریپ فروت:

  آیا می دانید گریپ فروت دارای فیبر ، پتاسیم ، کولین ، ویتامین C و لیکوپن زیادی را در خود دارد؟ گریپ فروت مطمئناً قلب شما را در شرایط خوبی حفظ خواهد کرد. این حتی بخشی از رژیم DASH می باشد. 

چای سبز:

اگر می خواهید تشنگیتان  را رفع  کنید، باید به جای نوشیدنی های گازدار، چای سبز بنوشید. این نوشیدنی گیاهی از تجمع پلاک های شریانی جلوگیری کرده و سطح LDL ، کلسترول و تری گلیسیرید را در بدن پایین می آورد.

آشنایی با انواع ماسک صورت چای سبز

لوبیا قرمز:

لوبیای را می توان هم در سوپ و هم خورش های استفاده کرد! آیا می دانید لوبیا قرمز برای حافظه و قلب شما مفید هستند؟ لوبیا قرمز چربی کمی دارد اما فیبر زیادی دارد. لوبیا قرمز همچنین مقدار زیادی منیزیم، پروتئین، فولات و … دارند! لوبیا قرمز سطح هموسیستئین را کاهش می دهند و از خطر بیماری قلبی جلوگیری می کنند.

منبع: www.doithouses.com

سبزیجاتی که سرشار از آهن هستند

 

نوشته های مرتبط

آیا شیر کامل بهتر است یا شیر کم چرب و شیر اسکیم؟؟؟

مدیر محتوا

درمان بیماری های دهان و دندان با عسل

هادی گراوندی

آشنایی با خواص خربزه

هادی گراوندی

یک دیدگاه

ناشناس ۱۴۰۰-۰۲-۰۲ at ۲:۵۴ ب٫ظ

عالیه مرسی

پاسخ

ارسال دیدگاه

7 + 10 =