۳ مهر ۱۴۰۲
سلامت و درمان مجله تخصصی زیبایی و سلامت

تمریناتی برای آرامش و وارهیدگی

تمریناتی برای آرامش و وارهیدگی

در اینجا تمریناتی را به شما عزیزان یاد می دهیم این تمرینات شامل تمرین های سریع، آسان و بی نظیر برای دسترسی به وارهیدگی و آرامش می باشد.

تمرینات وارهیدگی و آرامش:

 

تمریناتی برای آرامش و وارهیدگی

  1. آهسته ده بار دم عمیق و به همان آهستگی بازدم انجام دهید.
  2. صاف بنشینید و پاهایتان را دراز کنید و بی آنکه زانوهایتان خم شود، انگشت دستانتان را به انگشت پاهایتان برسانید. تا جایی که می تواند خود را بکشید.
  3. به پشت دراز بکشید، چشمانتان را ببنیدید و به بدنتان کشش بدهید.
  4. از شانه هایتان شروع کنید و هریک از عضلات بدنتان را بکشید تا انقباض آنها رها شود. این کار را ادامه دهید تا به انگشتان پا برسد.
  5. با آب گرم استحمام کنید.
  6. نزد مشت و مالچی بروید.
  7. شمع روشن کنید.
  8. یک فنجان چای گیاهی بنوشید.
  9. پوست سرتان را مالش بدهید.
  10. در طول روز ده دقیقه چشمان خود را ببندید و افکار مثبت در سر بپرورانید.
  11. هر روز دست کم سی دقیقه ورزش کنید.
  12. نرمش کنید.
  13. تمرین تمرکز انجام بدهید.
  14. در آفتاب پیاده روی کنید.
  15. از رایحه درمانی بهره بگیرید.
  16. تعمق و ژرف اندیشی کنید.
  17. به موسیقی ملایم گوش دهید.
  18. به قدر کافی بخوابید.

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید. 

 

 

 

در اینجا تمریناتی برای شما عزیزان شرح می دهیم این تمرین پیشنهاد هایی سربع، آسان و بی نظیز برای دسترسی به وارهیدگی و آرامش می باشد.  

در اینجا تمریناتی برای شما عزیزان شرح می دهیم این تمرین پیشنهاد هایی سربع، آسان و بی نظیز برای دسترسی به و آرامش می باشد. در اینجا تمریناتی برای شما عزیزان شرح می دهیم این تمرین پیشنهاد هایی سربع، آسان و بی نظیز برای دسترسی به وارهیدگی و آرامش می باشد. در اینجا تمریناتی برای شما عزیزان شرح می دهیم این تمرین پیشنهاد هایی سربع، آسان و بی نظیز برای دسترسی به می باشد. در اینجا تمریناتی برای شما عزیزان شرح می  

 

نوشته های مرتبط

دسته بندی انواع چرم و تعیین مرغوبیت آنها

مدیر محتوا

گیاه لوفا ،ناشناخته ای برای زیبایی

صدیقه مخلوق پور

بهترین روش ها برای لایه برداری پا ها

مدیر محتوا

ارسال دیدگاه

شانزده + ده =