۲۵ فروردین ۱۴۰۳
سلامت و درمان مجله ایران دخت

اصل ۷۵ و ۷۶ از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل ۷۵ و ۷۶ از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل 75 و 76 از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل هفتاد و پنجم ( ۷۵ ) :

خورد و خوراک خود را تغییر دهید :

بخش وسیعی خورد و خوراک آمریکایی ها براساس مواد حیوانی است که دارای چربی بالا

هستند ،به ویژه چربی های ترانس .

چربی های ترانس های جامدی هستند که با گرم کردن روغن گیاهی مایع در حضور کریستال های

فلزی  و هیدروژن به طور مصنوعی تولید می شوند .

طبق مطالعای در دانشکده سلامت عمومی هاروارد ، سالانه نزدیک به ۳۰ هزار مرگ نابهنگام ناشی از بیماری های قلبی روی می دهد که علت آن استفاده از اسیدهای چرب ترانس است .

چربی های ترانس در روغن های مصرفی در غذاهای آماده ، به ویژه زمینی سرخ شده وجود دارد .

درخوراکی های پخته هم که به صورت تجاری فروخته می‌شود ، اغلب از چربی‌های ترانس به عنوان مواد نگهدارنده استفاده می‌شود .

اصل ۷۵ و ۷۶ از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل هفتاد و ششم ( ۷۶ ) :

بپردازیم که فشار روانی را تقلیل می دهند :

 فشار روانی مدیریت نشده و رها نشده باعث افزایش ضربان قلب ، بیماری قلبی فشارخون بالا می شود .

از آنجا که بروز تنش و فشار روانی به طور کلی اجتناب ناپذیر است ، لازم است مدیریت آن را یاد بگیرید .

الیزابت اسکات کارشناس مدیریت فشار روانی ، استفاده از روش تنفس در ورزش های رزمی را توصیه می کند ، انجام آن سه تا ده دقیقه آرامش ایجاد می کند .

در این روش لازم است بنشینید یا زانو بزنید و از طریق بینی تا نفس عمیق بکشید .

تمام هوای داخل ریه تان را از طریق دهانتان بیرون بفرستید .

شیوه ی این نوع تنفس این است که به جای اینکه شانه هایتان بالا و پایین برود ، شکمتان منقبض و منبسط می شود .

برای دیدن مطالب قبل اینجا کلیک کنید

اصل ۷۵ و ۷۶ از اصولی برای افزایش طول عمر

نوشته های مرتبط

اشتباهاتی که موجب افزایش وزن می شود

هادی گراوندی

آشنایی با خواص نعنا

زهرا دژ پسند

چگونه از شر چاقی خالص شویم؟

هادی گراوندی