۱۴ تیر ۱۴۰۱
سلامت و درمان مجله تخصصی زیبایی و سلامت

اصل ۸۷ و ۸۸ از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل 87 و 88 از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل ۸۷ و ۸۸ از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل هشتاد و هفت ( ۸۷ ) : 

صاف بنشینید :

یکی از عوامل موثر  در کاهش تراکم استخوان ، بد نشستن است .

در واقع قد انسان ها از اوایل دهه چهل سالگی کوتاه می شود .

چون دیسک هایی که پر از مایع سیال هستند و ستون فقرات را راست نگه می دارند ، با بالا رفتن سن خشک می شوند .

تا وقتی فردی به ۶۰ سالگی برسد ، حدود ۳/۱۷۵ سانتی متر از زمانی که بلندترین قد را داشته است ، کوتاه تر می شود .

 می توانید با صاف ایستادن و صاف نشستن عملکرد دیسک های ستون فقرات خود را بهبود ببخشید .

همچنین حرکات ورزش های و کششی را که به ستون فقرات مربوط است ، یاد بگیرید .

این حرکات علاوه بر اینکه جلوی کوتاه شدن قد شما را می گیرند ، کمک می‌کنند لاغرتر به نظر برسید .

اصل هشتادو هفت ( ۸۸ ) : 

بدانید که سیگار استخوان هایتان را به خاکستر تبدیل می کند :

 سال های سال ، سیگار را عامل افزایش پوکی استخوان در زنان می دانسته اند .

اما تحقیقات جدید نشان می‌دهند سیگار استخوان های مردان را نیز تحلیل می برد و مصرف سیگار شیب نمودار خطر پوکی استخوان را هم در زنان و هم مردان تند می کند .

 در تحقیقی در سال ۲۰۰۶ تراکم استخوان بیشتر از ۱۰۰۰ مرد سوئدی سیگاری بین ۱۸ تا ۲۰ ساله در ناحیه ستون فقرات استخوان ران و کل بدن ۵ درصد کمتر از تراکم استخوان افراد غیر سیگاری در همان طیف سنی بود .

 بنابراین برای بهبود تراکم استخوان و به دلایل متعدد دیگر ، از همین امروز سیگار را ترک کنید .

i

i

اصل ۸۷ و ۸۸ از اصولی برای افزایش طول عمر  در تحقیقی در سال ۲۰۰۶ تراکم استخوان بیشتر از ۱۰۰۰ مرد سوئدی سیگاری بین ۱۸ تا ۲۰ ساله در ناحیه ستون فقرات استخوان ران و کل بدن ۵ درصد کمتر از تراکم استخوان افراد غیر سیگاری در همان طیف سنی بود .  در تحقیقی در سال ۲۰۰۶ تراکم استخوان بیشتر از ۱۰۰۰ مرد سوئدی سیگاری بین ۱۸ تا ۲۰ ساله در ناحیه ستون فقرات استخوان ران و کل بدن ۵ درصد کمتر از تراکم استخوان افراد غیر سیگاری در همان طیف سنی بود .

 

نوشته های مرتبط

بریمونیدین تارترات ( Brimonidine Tartarate )

هادی گراوندی

بهترین روش ها برای لایه برداری پا ها

مدیر محتوا

بهترین و موثرترین راه های مراقبت از پوست صورت

هادی گراوندی