۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سلامت و درمان مجله ایران دخت

اصل ۹۷ و ۹۸ از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل 97 و 98 از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل ۹۷ و ۹۸ از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل نود و هفت ( ۹۷ ) :  و

خوراکی های فیبر دار مصرف کنید تا راه خروجی را به سموم نشان دهند :

 خوردن خوراکی های فیبردار یکی دیگر از راه های سم زدایی و پاکسازی بدنتان است .فیبر بخشی از غذاست که بدنتان نمی‌تواند آن را هضم کند . فیبر مثل قطاری است که سموم به آن می‌چسبند و از بدنتان خارج می شوند .

سموم و مواد بی استفاده به فیبر می چسبند و سپس از درون بدن شما عبور می کنند . مصرف خوراکی هایی دارای فیبر بالا به شما کمک می کند سموم را از بدن خود خارج کنید و خطر بیماری های قلبی و عروقی را در شما کاهش می دهد .

 مواد دارای فیبر به بالا شامل نان های گندم کامل ، غله های گندم ،

سبوس گندم ، نان چاودار ، برنج ، جو پوست کنده ، کلم ، لبو ، هویج ،

شلغم ، گل کلم و سیب است .

اصل نودو هفت ( ۹۸ ) :

ذهن خود را آرام کنید :

 چند دقیقه وقت صرف کنید و ببینید چگونه سر و صداها در میزان استرس شما دخیل هستند .ما  حتی در خانه مان هم در احاطه مجموعه ای از صدا های ناشی از ساختمان سازی  همسایه بغلی ، طبیعت ، آژیر خودروها ،از  صداهای هواپیما ، بوق خودروها و سر و صداهای داخل خانه مثل تلویزیون ، لوازم آشپزخانه با ماشین لباسشویی هستیم .

طبق گزارش نهادهای مردمی ضد آلودگی صوتی ، آلودگی صوتی باعث از دست دادن شنوایی

، از استرس تنش مفرط بالا رفتن فشار خون و سردرد می شود .

صداهایی که بسامد بالا دارند می توانند آسیب شنوایی دائمی ایجاد کند .

صداهایی که بسامد پایین دارند امواج فشاری تولید می کنند که می تواند حالت تهوع و تپش قلب ایجاد کند .

هر روز زمانی را به سکوت و آرامش اختصاص دهید تا فرصتی برای استراحت و دور بودن از استرس داشته باشید .

A    A اصل ۹۷ و ۹۸ از اصولی برای افزایش طول عمر

نوشته های مرتبط

از فوندیشن ها چه چیزهایی بدانیم؟

صدیقه مخلوق پور

دتاکس واتر چیست ؟؟؟

مدیر محتوا

آشنایی با خواص و مضرات اکیناسه

هادی گراوندی