تو، مدیر سالن یا کلینیک زیبایی هستی
سامانه مدیریت کسب و کار
مشاهده بخشهایی از این سامانه:

در ابتدا از طریق تلگرام یا اینستاگرام ایراندخت که در زیر اومده، سفارش خرید نرم افزار مدیریت کسب و کار رو بده.تیم فنی ایراندخت کار نصب، آموزش و پشتیبانی فنی رو برات انجام میده. این نرم افزار جوابگوی خیلی از نیازهای مدیر یک سالن و کلینیک زیباییه. مثلاً:
۱- مدیریت اپلیکیشن
-
-
- تغییر لوگوی سالن یا کلینیک
- تغییر اسم سالن یا کلینیک
- تغییر متن درباره ما
- تغییر آدرس
- تغییر تصویر مدیر سالن یا کلینیک
- تغییر موقعیت جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی)
- تغییر شماره موبایل مدیر
- تغییر شهر و استان
– منوی نوبت دهی
-
- تغییر متن قوانین کنسلی نوبت
- تعیین تایم کاری واحد زیبایی
- تعریف انواع خدمات، میزان زمان لازم برای اجرای هریک از این خدمات و تعیین هزینه های آنها و پرسنل مجری خدمات
- مشاهده نوبتهای رزرو شده و کنسل شده آنلاین از طریق اپلیکیشن، و یا بصورت حضوری، دسته بندی شده بر اساس نوع خدمات و خود خدمات و روزهای رزرو شده مختلف از گذشته تا یکماه آینده
- مشاهده نوبتهای رزرو شده و کنسل شده فوری و نمایش قیمت مناقصه ای ارائه شده
- مشاهده نظرسنجی های مشتریان، پس از دریافت هر خدمات، طبقه بندی شده بر اساس نوع خدمات و خود خدمات
– مدیریت بر نمونه کارها
-
- امکان تعریف، ویرایش، حذف و دیدن نمونه کارهای تصویری یا ویدئویی، طبقه بندی شده بر اساس نوع خدمات و خود خدمات
– مدیریت بر تصاویر داخلی واحد زیبایی
-
- امکان تعریف، حذف و دیدن تصاویر داخلی واحد زیبایی
– رزرو نوبت دستی یا حضوری
-
۲- CRM
-
-
- – ثبت اطلاعات مشتری
- نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، جنسیت، سال تولد، وضعیت تأهل، سال ازدواج، تاریخ عضویت در واحد زیبایی
– امکان ارسال پیامکهای مختلف
-
- اطلاع رسانی کنسلی نوبت به مشتری رزرو کننده
- یادآوری نوبت
- پیامک تبریک (سالگرد تولد، ازدواج)
- پیامک تخفیف
- پیامک اخبار واحد زیبایی
– گزارش آمار مهم
-
- تعداد مشتریان ثبت شده
- نمودار ستونی کل مشتریان بر اساس:
- بازه های سنی ۱۰ ساله
- وضعیت تأهل
- جنسیت
- سال عضویت
- نوع خدمات دریافتی
- نمودار ستونی خدمات پرطرفدار بر اساس بازه زمانی انتخابی کاربر
- گزارش تعداد مشتریان روزانه در هر لاین با تعیین بازه زمانی
پیش بینی پیشرفته هوش مصنوعی برای تحلیل رفتار مشتری
- پیش بینی تعداد رزرو خدمات برای یکماه آینده و نمایش اطلاعات مشتریانی که پیش بینی میشود هریک از نوع خدمات را رزرو کنند و امکان ارسال پیامک تبلیغ یا تخفیف آن نوع خدمات برای ریک از دسته ها
-
۳- مدیریت مالی
- گزارش درامد بر اساس نوع و خود خدمات در بازه زمانی یک ماهه انتخابی کاربر
- امکان استفاده از کارتخوان
- امکان معرفی به واحدهای زیبایی همکار و پرینت معرفی نامه
- ثبت هزینه و درامد و سود
- گزارش هزینه و درامد و سود
- تعیین درامد و سود هریک از میزها (پرسنل) بصورت روزانه، هفتگی و ماهیانه
- امکانات مختلف گزارشگیری و چاپ
- نگهداری سالهای مالی متعدد در یک بانک اطلاعاتی
۴- مدیریت پرسنل (HRM)
-
- – تعریف، ویرایش و حذف اطلاعات پرسنل:
- نام و نام خانوادگی، تصویر پرسنلی، رزومه کوتاه متنی، شماره تماس برای دریافت رزرو نوبت فوری
– تشکیل پرونده:
-
- (اضافه، ویرایش و حذف کردن تصاویری از مدارک پرسنل به همراه توضیحات برای هر تصویر و رزومه پرسنل به همراه گزارش وضعیت و پیشرفت آنان)
- تعیین مدل همکاری (حقوق ثابت یا درصدی یا اجاره میز یا اجاره اتاق یا …)
- سامانه تردد پرسنل
- کاردکس پرسنل (مرخصیها، اضافه کاری و …)
- آموزش پرسنل
- پرداخت حقوق
- صدور فیش حقوقی
ایران دخت، مرجع خدمات زیبایی