۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
سلامت و درمان مجله ایران دخت

اصل نوزدهم و بیستم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل نوزدهم و بیستم

اصل نوزدهم و بیستم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل نوزدهم ( ۱۹ ) :

 صبح زود برخیزید و ورزش کنید :

 مارشا دابل نویسنده به زبان طنز گفته است : 

صبح ها باید قبل از اینکه مغز متوجه شود برنامه از چه قرار است ، ورزش کنم .

ورزش صبحگاهی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای خودتان انجام دهید !

تحقیقات نشان داده است که ورزش صبحگاهی به دلیل نحوه ای که می خوابیم و بیدار می شویم ،

بیشتر باعث سوزاندن چربی ها می شود .

ورزش صبحگاهی همچنین به معنی آزاد شدن اندروفین است که کمک می کند هوشیار تر و پر انرژی تر باشید و در طول روز تمرکز بیشتری داشته باشید .

دست آخر ، ورزش صبحگاهی باعث می شود در باقی اوقات روز از انجام آن طفره نروید .

اصل نوزدهم و بیستم از اصولی برای افزایش طول عمر

 اصل بیستم ( ۲۰ ) :

 کارهای روزمره تان را به ورزش تبدیل کنید :

وقتی میخواهید خرید های تان را از صندوق عقب خودرویتان بیرون بیاورید ،خسته و خیس عرق می شوید؟

وقتی از پلکان بالا می روید ، به سادگی از پا در می آید ؟

ورزش مداوم وضعیت جسمانی شما را به قدری خوب می کند که این مشکلات تان برطرف شود.

ورزش مداوم علاوه بر تقویت عضلات ، باعث می شود دستگاه قلبی  _ عروقی شما در وضعیت مناسبی باشد و راحت تر نفس بکشید .

به عبارتی ورزش مداوم انجام کارهای دیگر را برای تان آسان تر و  لذت بخش تر می کند و به شما امکان می دهد در طول روز ، بدون هیچ مشکلی شاد و سرحال باشید .

به عبارتی ورزش مداوم انجام کارهای دیگر را برای تان آسان تر و  لذت بخش تر می کند و به شما امکان می دهد در طول روز ، بدون هیچ مشکلی شاد و سرحال باشید .

اصل نوزدهم و بیستم از اصولی برای افزایش طول عمر  اصول افزایش طول عمر  اصول افزایش طول عمر  اندروفین اندروفین

نوشته های مرتبط

اصل ۱۰۷ و ۱۰۸ از اصولی برای افزایش طول عمر

هادی گراوندی

پارافین تراپی چیست و فواید و معایب آن

مدیر محتوا

کمدی از لباسهای خانگی را با هم انتخاب کنیم

مدیر محتوا