۸ خرداد ۱۴۰۳
سلامت و درمان مجله ایران دخت

اصل بیست یکم و بیست دوم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل بیست یکم و بیست دوم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل بیست یکم و بیست دوم از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل بیست و یکم (۲۱ ) : ورزش

قبل از خواب دست کم نیم ساعت ورزش کنید :

 خواب خوب شبانه باعث می شود روز بعد از شاداب و سرشار از انرژی باشید .

نیم ساعت ورزش قبل از رفتن به رختخواب باعث می شود بهتر بخوابید و در ضمن

به شما کمک می کند سریعتر خوابتان ببرد .

همانطور که ورزش صبحگاهی باعث می شود سریع تر خواب از سرتان بپرد ،

ورزش قبل از خواب باعث می شود سریعتر به خواب بروید .

در زمان ۵ تا ۶ ساعت بعد از این که ورزش می کنید ، دمای بدنتان به طور طبیعی رو به کاهش می گذارد که همین کاهش دما باعث می شود سریعتر خوابتان ببرد .

تحقیقات نشان داده است که ورزش باعث می‌شود خواب خوب شبانه داشته باشید و کمتر دچار بی خوابی شدید و دچار اختلالات بی‌خوابی نشوید .

اصل بیست یکم و بیست دوم از اصولی برای افزایش طول عمر

بیست و دو ( ۲۲ ) :

بدانید که وقتی دنبال بهترین ها باشید ، بهترین احساس را خواهید داشت :

 ورزش مداوم ماهیچه ها را تقویت می کند ، چربی ها را می سوزاند و حتی ظاهر پوست و مو را بهبود می بخشد .

مطمئن باشید که ورزش ، ما را باریک‌تر لاغرتر و سرزنده تر خواهد کرد .

هر کسی هم می داند وقتی فردی خوب به نظر برسد ، اطرافیانش نیز احساس فوق العاده خواهند داشت .

حاصل خوب به نظر رسیدن عزت نفس بالاتر ، خلق و خوی بهتر و توانایی بیشتر در معاشرت ها و مناسبت های اجتماعی است ، می ‌توانید این‌ها را به طرزی چشمگیر در زندگی فردی و حرفه‌ای خود بهبود ببخشید .

حاصل خوب به نظر رسیدن عزت نفس بالاتر ، خلق و خوی بهتر و توانایی بیشتر در معاشرت ها و مناسبت های اجتماعی است ، می ‌توانید این‌ها را به طرزی چشمگیر در زندگی فردی و حرفه‌ای خود بهبود ببخشید .اصل بیست یکم و بیست دوم از اصولی برای افزایش طول عمر اصول افزایش طول عمر  اصول افزایش طول عمر 

نوشته های مرتبط

پرایمر چیست ؟؟؟

مدیر محتوا

اصل ۱۸۲ و ۱۸۳ از اصولی برای افزایش طول عمر

هادی گراوندی

راه های تشخیص طبع و مزاج