۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سلامت و درمان مجله ایران دخت

اصل ۱۰۷ و ۱۰۸ از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل 107 و 108 از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل ۱۰۷ و ۱۰۸ از اصولی برای افزایش طول عمر

اصل صد و هفتم ( ۱۰۷ ) : ،

دوشاخه ی خود را از پریز برق بیرون بکشید :

استرس در دنیای ما که دوشاخه همه یکسره داخل پریز است ، مشکلی همه گیر است .مردم ساعت های طولانی دائم به ایمیل ، تلفن همراه ، کامپیوتر و دیگر وسایلی که با خود حمل می کنند ، چسبیده اند .

اگر روش زندگی شما نیز همین است ، حتما باید هر روز مدتی دوشاخه خودتان را از پریز بیرون بکشید . فقط ۲۰ دقیقه تلفن خود را خاموش کنید ، درِ لپ تاپ تان را ببندید و چرتی کوتاه بزنید یا پیاده روی کنید .

علاوه بر اینکه احساس بهتری خواهید داشت ، کارفرمایتان قدر این کار شما را خواهد دانست . طبق آمار مبارزه با بیماری ها، کارفرمایان آمریکایی سالانه ۳۰۰ میلیارد دلار ( به ازای هر کارمند ۷۵۰۰ دلار ) بابت عوارض تنش هزینه می کنند ، که شامل پایین آمدن بازدهی ، غیبت ، مخارج بیمه ی درمانی و جابجایی کارمندان می شود .

اصل صد و هفتم ( ۱۰۸ ) :

خودتان را با مشت و مال درمان کنید : 

مشت و مال از جمله معدود کارهایی است که از تنش می کاهد . این کار باعث تسکین سردرد ، خستگی چشم ، انقباض عضلانی و خشکی بدن می شود .

به تازگی آماری نشان داد و مشت و مال به قدری موثر است که ۵۴ درصد پزشکان بیمارانشان را ترغیب می کنند از این کار به عنوان یک درمان پزشکی مکمل استفاده کنند .

این روش درمانی گران نیست .

بسیاری از موسسه های آموزش ماساژ ، این کار را با تخفیف انجام می‌دهند

تا کاراموزان مهارت شان را بیازمایند .

راه دیگر این است که از دوست یا همسرتان بخواهید به نوبت این کار را برای

یکدیگر انجام دهید .

اگر کسی را پیدا نکردید ، راه های دیگر وارهیدگی و کاهش تنش را امتحان کنید ،

مثل چرت بعد از ظهر یا دوش آب گرم .

اصل ۱۰۷ و ۱۰۸ از اصولی برای افزایش طول عمر

  A     A 

نوشته های مرتبط

خواص و مضرات آلو

هادی گراوندی

ماسک های طبیعی برای تقویت موها

هادی گراوندی

خواص درمانی زهرِ زنبور عسل – قسمت سوم

صدیقه مخلوق پور